Wątek Wątek: "karykaturki"- śmieszne opo bez pokrycia.
Basta<3
Weteran forum
*****
Wiadomości: 3.873


"My name is Bond, James Bond"

20 września 2013 r., godz. 18:31

 Duży uśmiech Dziewczyny, założyłam ten wątek abyśmy mogły pisać w nim opowiadania, anegdotki, kawały, które pojawiaja sie w naszych głowach i nie sa związane z naszymi opowiadaniami i chcemy sie nimi podzielić. Duży uśmiech co o tym sądzicie?

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym"
Charlie Chaplin
"Juz wiem dlaczego James Bond byl zawsze wolnym facetem..."
romantyczka
Weteran forum
*****
Wiadomości: 17.330


20 września 2013 r., godz. 18:34

swietny pomysl

Nie chciał nikt żeby dzieci walczyły
Nie chciał nikt by co dnia umierały
Lecz powstrzymać ich nikt nie miał siły
Same sobie broń zdobyć umiały
Basta<3
Weteran forum
*****
Wiadomości: 3.873


"My name is Bond, James Bond"

20 września 2013 r., godz. 18:45

Moje pierwsze opo:

Lucyna biegła za przestepcą. Musi sie dowiedzieć gdzie przebywa ta biedna dziewczynka. Wyciągnęła broń i strzeliła. w tym samym momencie strzelił również on. Poczuła ból i upadła na trawe. Krew zaczęła wsiąkać w ziemię. ból był nie do zniesienia.
- Lucyna! Lucyna!- Rysiek podbiegł do niej i ukleknął.
-Trzymaj się, za moment przyjedzie karetka.- łzy zaczeły płynąć po policzkach Puchały.
- Marek, ....Marek...- Patrzyła na Rysia, niewidzącymi oczami. Widziała przed sobą mężczyznę swojego życia. To był Marek, we własnej osobie. Podszedł do niej powoli i głaszcząc po policzku, wziął ją na ręce. Przylgnęła do niego całym ciałem.
- Lucynka, przecież to ja, Rysiek.- patrzył na nią ze łzami w oczach. Jej oddech był coraz słabszy i urywany.
- Rysiek, ja... nie wytrzymam dłużej, pamiętaj że nigdy o Tobie nie zapomnę. Zaopiekujcie sie z Michałem Alexem. Jeszcze się spotkamy. - zamknęła oczy. Odeszła. w tym czasie przyjechała karetka i zabrała ranną Lucy i porywacza. Rysiek, widząc ją w tym stanie, nie był już na posesji, ale na wydawniczej. Jej ostatnie słowa mu o tym przypomniały. Jak upadał, jak czekali na wyrok, jak stali i patrzyli na martwego kolegę. Teraz czuł się tak samo, kiedy usłyszał z ust umierającej Lucyny, jego imię. "Marek". wiedział że odchodzi. Ze ja zabrał, ale nie chciał przyjąc tego do wiadomości. Czuł się nieswojo, siedząc na korytarzu. w końcu lekarz wydał wyrok. Lucyna nie żyje. Umarła jak jej ukochana osoba. Umarli w czasie służby. Broniąc niewinnych ludzi. Nie wiedział tylko jednego, że też ta skończy.

Leżałam w objęciach Marka. Czułam się spełniona.
- Jeszcze sie spotkamy.- uśmiechnęłam się promiennie. Znowu byliśmy razem i teraz już nic i nikt nie mógł nas rozdzielić. Siedzieliśmy i upajaliśmy sie swoją obecnościa. Znowu usłyszałam bicie jego serca i poczułam jego ciepło, które ocieplało mnie i dawało poczucie bezpieczeństwa.
- Teraz będziemy razem na zawsze, Lucuś.- obiecał mi. Byłam tego całkiem pewna.

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym"
Charlie Chaplin
"Juz wiem dlaczego James Bond byl zawsze wolnym facetem..."
olinkam
Weteran forum
*****
Wiadomości: 1.848


20 września 2013 r., godz. 19:38

fajny pomysł Chichot

If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart, I'll stay there forever.
Justyna_98
Gość
20 września 2013 r., godz. 22:34

super pomysł  Mrugnięcie Chichot
Basta<3
Weteran forum
*****
Wiadomości: 3.873


"My name is Bond, James Bond"

20 września 2013 r., godz. 22:35

Dzięki. Duży uśmiech dołączycie się?

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym"
Charlie Chaplin
"Juz wiem dlaczego James Bond byl zawsze wolnym facetem..."
Justyna_98
Gość
20 września 2013 r., godz. 22:37

ja nie mam pomysłów no i czasu Niezdecydowany
YourHeart
Weteran forum
*****
Wiadomości: 2.190


I do not like people and what are you gonna do?

23 września 2013 r., godz. 21:55

Ja npiszę ale nie bedzie śmieszne

Marek był bliski oddania strzału do przestępcy.
Wymierzył i oddał  strzał ale nie zauważył .. Lucyny postrzelił ją, ona była obok a przestępca zasłonił się niąw ostatniej seknundzie.
Lucyna upadła na ziemię.
Przybiegł Ryśek.
Marek podbiegł do Lucyny.
-Lucy ,Lucy ,Lucy!!!-krzyknął
Lecz z ust kobiety zamiast słów wypłynęła krew.
Krew była bardzo ciemna powoli płynęła aż spłynęła na rękę Marka.
Markowi spłynęła łza pomieszała się z krwią.
Ryśek zadzwonił po karetkę szybko przyjechała.
Marek miał nadzieje że Lucyna odżyje lecz była to już nie możliwę.
Pojechali na sale operacyjną czekali za drzwiami.
Marek , Ryśek ,Leon i Alex siedzieli patrząc w poidłogę.
Nagle przyszedł lekarz ze srogą miną.
Spojrzał po kolei na wszystkich i wyszedł.
Wszyscy poszli zobaczyc przez jedno z okien Lucynę byłą Martwa to koniec...
Marek podszeł do jej martwego ciała połorzył się obok i umarł we śnie.
Wszyscy byli zrozpaczeni Alex długo potem nie żył z deprejsi zmarł a Ryśek po wielkiej traumie nie ocknąl się natyle by dalej pracować zwolnił sie odszedł od żony.
Pojechał nad moz ewięcje nie wrócił.

 

Żyjemy tak jak śnimy - samotnie!
umiesz liczyć? licz na siebie
Basta<3
Weteran forum
*****
Wiadomości: 3.873


"My name is Bond, James Bond"

24 września 2013 r., godz. 14:31

 Niezdecydowany  ciekawe.

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym"
Charlie Chaplin
"Juz wiem dlaczego James Bond byl zawsze wolnym facetem..."
YourHeart
Weteran forum
*****
Wiadomości: 2.190


I do not like people and what are you gonna do?

24 września 2013 r., godz. 15:41

Ciekawe w sensie beznadziejne?

Żyjemy tak jak śnimy - samotnie!
umiesz liczyć? licz na siebie
Basta<3
Weteran forum
*****
Wiadomości: 3.873


"My name is Bond, James Bond"

24 września 2013 r., godz. 15:55

Nie, inne niz reszta, oryginalne, inny sposób pisania.

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym"
Charlie Chaplin
"Juz wiem dlaczego James Bond byl zawsze wolnym facetem..."
YourHeart
Weteran forum
*****
Wiadomości: 2.190


I do not like people and what are you gonna do?

24 września 2013 r., godz. 16:10

 Uśmiech Uśmiech chciałam takie "cuś " napisać ale nie w swoich opo więc pomyślałam że mogę tutaj napisać

Żyjemy tak jak śnimy - samotnie!
umiesz liczyć? licz na siebie
Basta<3
Weteran forum
*****
Wiadomości: 3.873


"My name is Bond, James Bond"

24 września 2013 r., godz. 16:13

właśnie ten wątek jest po to.

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym"
Charlie Chaplin
"Juz wiem dlaczego James Bond byl zawsze wolnym facetem..."
Justyna_98
Gość
24 września 2013 r., godz. 16:47

Fajnie Jaga  Mrugnięcie Chichot
Basta<3
Weteran forum
*****
Wiadomości: 3.873


"My name is Bond, James Bond"

24 września 2013 r., godz. 16:49

kto następny?

"Kto nigdy nie był dzieckiem, nie może stać się dorosłym"
Charlie Chaplin
"Juz wiem dlaczego James Bond byl zawsze wolnym facetem..."
Strony: [1] 2 3 ... 113   Do góry
Zaloguj się
//